joi, 30 decembrie 2021

☀️🌿 ÎN PRAG DE AN NOU 2022. ROMÂNIA, singură acasă? NU, ROMÂNIA LA EA ACASĂ!


Un salut din inimă în jurul lumii!

Dragi prieteni consângeni, vizitatori ai paginii mele, membrii  Grupurilor noastre și ai Blog-ului nostru, precum și cei care citesc “clandestin” pe ascuns, fie de frică, fie că sunt în “exerciţiul funcţiunii”! 😉

Anul Nou bate la ușă, ne îndreptăm cu pași grăbiţi dar plini de speranţă și poate cu nerăbdare.

Unii vor trece pragul cu zâmbetul pe buze, alţii vor “sări” pragul cu nerăbdare, alţii vor “aluneca”, iar alţii se vor lăsa “duși” în virtutea inerţiei…

VĂ MULŢUMESC FRUMOS pentru că mă urmăriţi aici pe fb, că împărţiţi cu mine, cu noi, necazul, dar și multele bucurii precum și mândria de a aparţine acestui Neam strălucit al nostru, Neamul Pelasgo-Getic!

Mulţumesc de asemenea prietenilor străini de neamul nostru, care mă susţin, care iau şi ei parte activ la tot ce este legat de noi, care îmi apreciază articolele, temele precum și muzica noastră românească! Vă mulţumesc frumos!

Salutări, multă lumină și multă iubire NEAMULUI NOSTRU, fraţilor noștri de sânge pierduţi pe poteci străine, uitaţi, abandonaţi, despărţiţi de noi și dezbinaţi de istoria mincinoasă actuală. Nu sunteţi singuri! SĂ NE TRĂIŢI, FRAŢILOR! TRĂIASCĂ NAŢIA!

Vreau să cred că totul se va schimba în curând în BINE pentru noi, că vom fi din nou împreună, așa cum au fost, și așa cum au dorit și pentru care au luptat și au murit Străbunii noștri!

Puteţi să vă închipuiţi CUM AR FI dacă toţi Românii din toată lumea, toată Naţia noastră Pelasgo-Getică, s-ar UNI? Așa cum a fost în timpuri îndepărtate, dar neuitate, timpuri de Glorie și bunăstare a Strămoșilor noștri, timpuri în care am fost admiraţi și respectaţi până și de dușmanii noștri!

Puteţi să vă închipuiţi acest lucru? Eu pot să-mi închipui aceasta, chiar foarte clar!
EU AM UN VIS! Și nu este numai al meu…

Suntem un popor primordial, noi suntem poporul ales, un popor frumos, de o inteligenţă sclipitoare, cel mai înţelept și pașnic popor. Un popor drept, binevoitor, bun ca pâinea caldă, foarte iertător, cinstit, modest… atribute moștenite de la Străbunii noștri legendari, Pelasgo-Geţii.
Este atât de înălţător să fim urmașii lor!

Da, O LUĂM DIN NOU DE LA CAPĂT, asta o facem de zeci de milenii, și avem tot timpul din lume, pentru ca noi suntem NEMURITORI!

Iubiţi-vă Strămoșii, Glia, Ţara, Neamul și familia, asta este tot ce avem mai scump!

LA MULŢI ANI TUTUROR, vă doresc tot binele din lume! Vă îmbrăţișez pe toţi cu mult drag!

Sănătate, realizări, belșug, liniște sufletească, iubire și mult
ă Lumină! PACE nouă!

Deschideţi-vă inimile, deschideţi Poarta SOARELUI nostru ancestral! Se va face Lumină!

Cum spun Strămoșii noștri: NIASCHARIAN - Să Renaștem!


☀️🍷LA MULŢI ANI, DRAGII MEI! La Mulţi Ani România de peste tot!

Autor: Carmen Pankau










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu