duminică, 9 februarie 2020

☀️AM UITAT…

Am uitat să ne privim…

Am uitat să ne îmbrăţișăm…

Am uitat să ne ascultăm…

Am uitat să ne iubim…

Am uitat să dăruim...

Am uitat să ne amintim…

Am uitat să ne cinstim…

Am uitat să gândim…

Am uitat să vorbim…

Am uitat să veghem…

Am uitat să ne apărăm…

Am uitat să ne exprimăm…

Am uitat să ne amintim…

Am uitat să mulţumim…

Am uitat să iertăm…

Am uitat să fim recunoscători…

Am uitat să avem încredere…

Am uitat cum arată adevărul...

Am uitat cum arată lumina…

Am uitat să ne comemorăm…

Am uitat să… trăim…

Am uitat să fim buni…

Am uitat să fim oameni…

Am uitat să fim drepţi…

Am uitat că suntem fraţi…

Am uitat să ne unim…

Am uitat să ne înţelegem…

Am uitat că fără iubire nu există nimic, chiar nimic…

Am uitat că aparţinem acestei Glii strămoșești…

Am uitat că avem o menire pe acest pământ...

Am uitat că aparţinem acestui Neam nemuritor al Pelasgo-Geţilor…

Am uitat să fim ROMÂNI…(?)

Am uitat… TOT (?)


☀️NIASCHARIAN! Să renaștem!

Autor: Carmen Pankau







































Un comentariu: