sâmbătă, 13 iulie 2019

🌺🌲🍄 PAUZĂ CREATIVĂ

 
Dragi prieteni și cititori, 

postez zilnic, de luni și până duminică și chiar în zile de sărbătoare, fără pauză.
Îmi iau libertatea să fac o mică pauză creativă, să îmi încarc bateriile, să nu mă mai uit la ceas, să reiau contactul cu natura și cu mine, da, am cam uitat și de mine... sunt multe lucruri pe care le-am neglijat (jalnic) în favoarea comunităţii noastre.


Vreau să simt din nou soarele arzând, adierea vântului, să privesc cerul albastru și norii efemeri, să ascult foșnetul pădurilor și murmurul izvorului, ciripitul păsărilor, să simt iarba verde sub tălpi, să admir florile, și dacă am noroc, să aud și zumzetul albinelor… să simt din nou puţină libertate, ceea ce vă doresc și vouă!

Cât de lungă va fi pauza, o saptămână, două, mai mult sau mai puţin, nu știu…

În acest timp vom comunica telepatic, dacă vă vine un gând bun, vine de la mine! 😉


Vă trimit multă lumină și cele mai frumoase gânduri!


🌞Carmen Pankau


PS: Fb iau și ei o pauză de mine, i-am cam pus în alertă…



Un comentariu: