joi, 25 iulie 2019

🌻🌲🍄 REVENIRE


Dragi prieteni, cititori și… „observatori“!
 

După o pauză scurtă am revenit. Bine v-am regăsit!

Mi-a prins bine această pauză scurtă, pauză de la… tot, ceea ce recomand tuturor. Am adus în traistă, din abundenţă, multe informaţii, dar și liniște și mult soare.

Am redescoperit laturi noi, mi-am redescoperit noi orizonturi. În liniște este totul!

Este atâta gălăgie pe pământ, încât nu se mai aude cerul, spunea cineva. Liniștea o găsim în natură, să ne oprim gândurile, tot ce trebuie să facem este să ascultăm cu atenţie tot ce se petrece în jurul nostru, să simţim energia binecuvântată a pădurii care ne înconjoară și ne îmbrăţișează, liniștea și bucuria care te cuprinde. Să-ţi bucuri ochii și sufletul, să simți că ești din nou conectat cu Natura. Să simţi sub picioare pământul ancestral, iarba verde și roua. Să simţi pădurea fremătând, să asculţi vântul, să simţi ploaia, să simţi copacii… Departe de gălăgia (urbană) inutilă de zi cu zi… am uitat să simţim…

De când nu am mai privit în liniște Cerul înstelat, luna? De când nu am mai ascultat concertul greierilor și al broscuțelor? De când nu am mai observat câtă culoare este pe pământ? Să o facem mai des!

De multe ori este necesară schimbarea unghiului din care privim pentru a percepe adevărul, pentru a primi răspunsuri. Totul se schimbă permanent în viată, țelul, drumul, prioritățile și desigur noi. Ar fi rău dacă nu s-ar schimba nimic!

Este bine ca, din când în când, să verificăm ce are sens în viaţă și ce nu. Să mai închidem televizoarele, radioul, mass-media mincinoasă care ne-a dăunat enorm prin minciunile propagate de ei (de cei ce îi plătesc), și prin care ne-au construit, fără să ne dăm seama, o lume artificială în speranța de a nu descoperi realitatea.

Să ne trezim și realizăm că suntem manipulați cu nerușinare! Ce frumoasă ar putea fi viaţa și ce simplă.

Ne-am născut pe acest pământ străbun de zeci de milenii. Ne-am născut să fim liberi, fericiți și nu sclavi. Noi, românii, suntem urmașii direcți al celui mai vechi și nobil Neam de pe pământ, neamul Pelasgo-Get, singurul Neam pe pe Pământ unde sclavia a fost interzisă!

Oare de ce? Ce ne spune asta? Multe, foarte multe!

Aţi observant desigur că orice scriu, pașii mei mă duc fără să-mi dau seama la Străbunii mei, așa că, să ne îndreptăm din nou privirea spre istoria Străbunilor noștri în negura timpului….

Mergem împreună mai departe! 


☀️Niascharian! Să renaștem!


Carmen Pankau

PS: Sunt copleșită
și impresionată de rezonanţa de astăzi, am aruncat numai buzduganul, c-asa-i pe la noi, având de gând ca abia sâmbătă sa reiau șirul informațiilor, postărilor, însă… o fac chiar acum.

PPS: Am primit multe mesaje pe Messenger, fiind întrebată ce s-a întâmplat, de ce nu mai postez niciun articol, am dispărut, m-au pierdut. Mulțumesc frumos celor care și-au făcut griji de mine… Îmi merge bine, mulțumesc, am luat numai o mic
ă pauză.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu