joi, 19 decembrie 2019

⛈⚡️🦇MESAJE ȘI BLOCĂRI, ȘTERGERI „DEMOCRATICE“ DE ARTICOLE ȘI PERSOANE PE FACEBOOK

Facebook împarte cu drag “pedepse” pentru cei care încalcă/ deranjează regulile… cuiva, reguli existente sau nu, ce contează. Știm, nu e nimic nou!
Există două feluri de “pedepse”: temporale, până la 30 de zile (poate și mai mult), și cele DE DURATĂ. În această ultimă categorie mă încadrez eu. Pentru că NU mi se poate reproșa nimic, subtilitatea nu se poate “dovedi”, ci numai simţi, au recurs la alte metode: ștergerea de articole, împiedicarea cititorilor de a citi articolele, împiedicarea cititorilor de a mă găsi pe Facebook, ștergerea și blocarea prietenilor pe fb, și multe, multe altele, sunt foarte “inventivi” în direcţia asta, ce să-i faci, ăsta este preţul “democraţiei”!


Primesc foarte, foarte multe mesaje, la care nu pot răspunde imediat, și sper că este de înţeles. Multe mesaje au conţinutul șters de fb, nimic nou. Altele conţin poze cu iepurași, ursuleţi, pisicuţe, etc., pe care fb NU le șterge, eu însă nu știu ce să răspund… deci Nu răspund, nu știu ce aș putea răspunde…
Alte mesaje sunt îngrijorătoare și îmi confirmă ceea ce oricum am bănuit…
Multe din articolele mele sunt sau „dispărute“ sau NU se pot „deschide“. Pentru alţi cititori/ prieteni NU mai pot fi găsită pe fb și îmi scriu direct pe BLOG-ul nostru.

DE CÂTVA TIMP OBSERV CEVA NOU PE FB:
Prietenii mei pe fb sunt șterși, unii sunt chiar blocaţi, de Facebook și NU de mine! În răstimp de circa o săptămână au fost șterși peste 25 - 30 de prieteni, iar acum, indiferent câte prietenii noi se adaugă, numărul de prieteni în total rămâne la fel, neschimbat, deci se șterg alţii.

O altă observaţie este că numărul de like-uri a scăzut de la câteva sute și mii, la doar câteva! Nu este frapant? Însă numărul de abonaţi crește vertiginos, acum am atins cifra de 10.160 de abonaţi.

Alţi “foști” prieteni, care au fost șterși de fb, revin și îmi cer din nou prietenia, pe care eu nu am șters-o. Nu este interesant?

Despre faptul că la anumite articole nu pot răspunde la comentarii sau nu pot da un like, nici nu mai vorbesc.
Da, băieţii “deștepţi” de pe fb știu ei ce fac, sunt doar de “specialitate”…

Iată aici Numai două din multele mesaje primite, care vorbesc “singure”:

Pe messenger
Îmi scrie „Cuvantul Vietii“ în 14 decembrie 2019:

“Vreau să vă spun o întâmplare ciudată. Azi i-am trimis sorei mele un mesaj cu o postare de-a dumneavoastră. M-a sunat imediat de parcă a luat foc pământul. Ea nu vă mai vede de ceva luni. V-a căutat aproape zilnic! A zis că ați dispărut cu totul! Știți cum de e posibil așa ceva? Se poate face ceva?”


Dragă “Cuvantul Vietii”, da se poate, și nu este singurul caz în care fb mă ascunde. O posibilitate de a îmi citi articolele este Blog-ul nostru, care se accesează la: https://carmenpankau.blogspot.com/ un BLOG fără reclame. (!)

O altă posibilitate este grupul meu, căruia i-am dat naștere de curând, ROMÂNESC, Rumänisch, Romanian, Roumain, Rumeno https://www.facebook.com/groups/984875498512549/ acolo se pot citi toate articolele postate.

Pe BLOG
Îmi scrie Camelia Popa în 15 decembrie 2019

“Nu știu ce întâmplat ,că de câteva luni nu vă mai văd postările! V-am căutat cu drag și dor! Sora mea ,ieri,mi-a trimis o postare de-a dumneavoastră și era să cad jos de emoție! Încă existați pe facebook! Vă rog să îmi permiteți să vă văd postările! Prin dumneavoastră am găsit muzică,nu zgomot, armonie, informație, mândrie, adevăr, liniște, frumusețe, emoție, responsabilitate... Sunt doar o mamă casnică,dar care se inspira din pagina dumneavoastră, si îmi învățam cu emoție fetele, despre neamul măreț din care ne tragem noi! Mă numesc Camelia Popa și am un bebeluș cu un ursuleț în brațe la poza de profil și locuiesc în Drăgășani. Vă rog să-mi permiteți să învăț atât eu, cât și copiii mei!”

Da, dragă Camelia Popa, mai exist și mai postez, și asta zilnic!

Ce mai pot să spun?

☀️NIASCHARIAN! Să renaștem!

Carmen Pankau

PS: dacă aș scrie minciuni, nu aș fi deranjat pe nimeni și aș putea să scriu nestingherită de nimeni… Dar Adevărul doare și este temut!



 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu