sâmbătă, 22 iunie 2019

☀️EXISTĂ UN MÂINE…


Astăzi mă adresez vouă, celor care citesc articolele (pe ascuns), dar nu se pot exprima în niciun fel, din motive de mine bine știute și pe deplin înţelese.

Știu că existaţi, știu că sunteţi interesaţi de tot ce este românesc! Știu!

În special mă adresez vouă, celor în floarea vârstei, celor care au preluat ștafeta, vouă celor care sunteţi speranţa Neamului nostru, răspunderea este pe umerii voștri.

Dragii noștri, trăim vremuri grele, pe care nu vi le puteţi explica, și nici nu aveţi vreo vină. Știu!

Ne aflăm într-un război, nu numai informaţional, altfel decât am cunoscut noi până acum. Știm!

Citind articolele mele, aţi aflat deja cine sunteţi, de unde vă trageţi.

Să înţelegeţi că NOI nu am fost “așa” cum suntem astăzi (cotaţi). Istoria noastră începe cu zeci de milenii dinaintea “dacilor”, botezaţi așa de jefuitorii romani, din care NU ne tragem!

NOI am fost întotdeauna un popor viteaz, dârz, drept, cândva am fost stăpânii lumii!

Înţelepciunea și bravura Neamului nostru Pelasgo-Get a fost și este legendară. Și în ziua de astăzi tresar și se apleacă oamenii cu drag, admiraţie și respect la auzul numelui de GET!

Am ajuns “așa” cum am ajuns, datorită unor „împrejurări“ nefaste, o știm cu toţii.

Cunoașteţi-vă rădăcinile, căci fără rădăcini nu vom putea exista mai departe. Este de datoria voastră!

Cunoașteţi-vă Istoria ascunsă vouă, iubiţi-va și respectaţi-vă Neamul multimilenar Pelasgo-Get, ţara noastră și limba noastră sfântă, iubiţi și apăraţi TOT ce este românesc, oriunde v-aţi afla! Susţineţi-vă reciproc! Iubirea este cheia spre unire!

Fiţi mândri că faceţi parte din acest Neam primordial extraordinar! În sângele vostru zvâcnește cel mai vechi, nobil și curat sânge.

Fiţi mândri că v-aţi născut AICI, în ţara Zeilor, acolo unde s-a născut Nemurirea!

Vor veni și alte vremuri, adevărul își face loc singur la suprafaţă, precum uleiul se ridică deasupra apei, până și pietrele vorbesc! Să nu disperaţi, capul sus și să NU vă închinaţi în faţa nimănui, niciodată! Nu este ușor, dar când ne-a fost ușor?

Timpul Adevărului și a Luminii vine cu pași repezi! Întunericul este deja în “agonie”!

Vom renaște precum Pasărea Fenix!

☀️Niascharian! S
ă renaștem!

Carmen Pankau

PS: Cândva, veţi/ vom veni cu toţii acasă! Există un "MÂINE"!









































16 comentarii:

  1. Oare cati constientizeza din ce radacina se trag si ce popor???Cati inteleg jertfa adusa prin sagele varsat???Cati inteleg ca ne tragem din oameni lumina???cati inteleg ca noi am fost primi din cei cazuti sa facem omenirea???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este necesara intelegera trecutului pentru a ne vondolida viitorul!

      Ștergere
    2. adevarat, se urmareste distrugerea noastra ca neam, dar nu vom dispare, suntem tara si oamenii luminii, acolo undeva sus , cineva ne iubeste si ne va ajuta.

      Ștergere
  2. Foarte putini cunosc adevarul despre noi, Istoria noastra adevarata! Cine vrea, afla!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma intreb: Oare de unde stia bunicul meu,nefiind scolit,toate lucruri. Toata viata lui a fost cioban

      Ștergere
  3. Foarte interesant si important sa stim cit mai multe despre originile noastre, multumesc si sper sa pot afla lucruri noi.
    Imi scuzati ignoranta si inocentada, vreau sa va intreb, ce inseamna Niascharian?

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu va admir si va multumesc pentru ceeace postati si din care aflam adevaruri istorice ascunse de catre dusmanii nostri...istoria de la scoala , din pacate ,nu este adevarul pe care ar trebui sa ilcunoastem .....

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne ajuta sa iasa adevarul la suprafata! Trebuie sa avem incredere .

    RăspundețiȘtergere
  6. Aici am fost și vom fi mereu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Se zice că de ce te temi, de aia nu scapi, aceasta zicală va afecta puternic pe cei care au o mare parte a istoriei României si au ascuns-o, vor privi cu frică si neputință ieșirea la lumina a adevărului
    Și nu vor putea face altceva înafară de acceptarea destinului care îi așteaptă

    RăspundețiȘtergere
  8. De ce comentarii in anonimat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca google asa vrea... Pe numele adevarat sau în anonimat. Nu am din pacate ncio modalitate ca sa interzic anonimatul...

      Ștergere
  9. GETUL din munte asculta in tihnă ,și vremea saruncsnevazut e schimba in ropot de vina.
    E tara in jac,,și cozi de topoare pe osia lumii o anină ...
    E un marasm ,și o tăcere că de pustă,
    Și parcele își torc,povestea lor robusta .
    Nu_i timp de mângâiere,nu_i timp de lamentații,
    Căci vremea care vine provoacă ulcerații ..
    Mi_e sufletul otrava,
    beau și maninc otravă,
    Căci CERCUL întunecat,tăcere e gângavă...
    E totul tot mai gri,și hidra sta la pândă,
    Și SFÂNTA mea cea sfântă ,e toată o osândă ...
    In trecerea cea oarbă ,fii
    Stâlp de cer ,ca OMU,
    Fii centrul vieții,AXUL.
    V a scriu cu îndârjire,semnez cu foc,TAYAGSUL .

    RăspundețiȘtergere