joi, 27 iunie 2019

☀️ÎN BEZNA TRECUTULUI SE FACE LUMINĂ


Am fost ţinuţi atâta timp în întuneric, în credinţa că suntem “nimeni” și că nu merităm nimic, că trebuie să ne ţinem capetele plecate și gura închisă… pe vecie.

Ne-au ţinut în întuneric și fără hrană sufletească, ne-au ţinut flămânzi. Ne-au sufocat cu atâtea minciuni, am fost manipulaţi perfid, și suntem încă…
Așa ne-au vrut, dezbinaţi.

Ne-am minţit frumos, ne-am lăsat păcăliţi. Mulţi dintre noi au deschis ochii și privesc cu nedumerire și se întreabă cum este posibil. Ei bine, am început să ne deșteptăm, suntem mai informaţi, începem să înţelegem CE se întâmplă în jurul nostru, și DE CE, tot mai mulţi percep unde s-a ajuns cu atâta minciună.

Am greșit, dar mai este o cale de întoarcere. Întotdeauna!

Adevărul este că “lor” le este frică, ca noi să NU renaștem! “De ce ţi-e frică, de aia nu scapi” spune o vorbă românească.

Până acum, “ei” au câștigat bătăliile, nu toate, dar NU au câștigat războiul.
Ultimul cuvânt încă nu a fost spus, ultima filă de istorie încă nu a fost scrisă!

Se încearcă de veacuri să ne șteargă din istorie și să ne îngroape… Nu funcţionează!
Apa trece, pietrele rămân…
Vom fi din nou ceea ce am fost, ceea ce ne este menit, ceea ce ne este scris în sângele nostru fierbinte și nobil, în ADN-ul nostru zeiesc!

Este cineva care veghează asupra noastră!
Și “ei” ne privesc nedumeriţi și indignaţi în colbul pe care îl lăsăm în urma noastră, întotdeauna de la spate, acolo unde le este și locul.

Mergem mai departe, mergem înainte!

☀️NIASCHARIAN! Să renaștem!

Autor: Carmen Pankau





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu