Membri ai Academiei Române comit falsuri istorice, în detrimentul istoriei poporului român. Este de notorietate publică falsul comis de istorici autohtoni, asupra Monumentului antic de la ADAMCLISI. Istoricii români susțin, împotriva oricăror evidențe, că mausoleul antic de la Adamclisi este ”monument triumfal” ridicat de împăratul roman Traian, pentru a celebra victoria romanilor asupra geţilor. Pentru înfăptuirea acestui act abominabil, istorici români, super-vizați de mentori străini, au recurs la MUTILAREA cu dalta și ciocanul a unor metope aparținând monumentului de la Adamclisi. Iar anul 109 e.n., în care pretind că a ar fi fost înălțat ”monumentul triumfal” de împăratului Traian, a fost stabilit în mod fraudulos, în absența oricăror date documentare.
Nici Columna de la Roma nu a fost înălțată pentru glorificarea faptelor de arme ale împăratului Traian. Romanii erau ocupați de cheltuirea cantității uriașe de aur și argint și alte bogății jefuite din Geţia carpatină ("Dacia" botezată de romani) și nu aveau timp să se ocupe și ridicarea unei coloane pentru a celebra isprăvile războinice ale lui Traian. Columna de la Roma era un reper topometric realizat anterior războiului cu geţii, sub forma unei coloane în stil doric, pentru a arăta posterității înălțimea dealului ce a fost excavat pentru lucrări edilitare. Textul original, incizat la baza coloanei este elocvent:
SENATUS.POPVLVSQVE.ROMANVSÎn traducere:
IMP.CAESARI.DIVI.NERVAE.F.NERVAE
TRAIANO.AVG.GERM.DACICO.PONTIF
MAXIMO.TRIB.POT.XVII.IMP.VI.COS.VI.P.P.
AD.DECLARANDVM.QVANTAE.ALTITVDINIS
MONS.ET.LOCUS.TANTIS.OFERIBUS.SIT.EGESTVS
SENATUL ŞI POPORUL ROMANPartea superioară a textului antic original a fost înlocuită mai târziu, cu numele lui Traian și titlurile sale, cu prilejul învelirii coloanei dorice cu scene din războaiele purtate de romani împotriva geţilor. Traian nu a îndrăznit să șteargă în totalitate textul original, lăsând cuvintele cheie privind destinația coloanei. Adică, Coloana de la Roma a fost ridicată pentru a se arăta posterității, cât de înalt era dealul excavat de locuitorii Romei pentru lucrări edilitare.
ÎMPĂRATULUI CEZAR, FIUL LUI
NERVA CEL TRECUT ÎNTRE ZEI
NERVA TRAIAN AUGUSTUL, ÎNVINGĂTORUL
GERMANILOR, ÎNVINGĂTORUL DACILOR,
MARE PONTIF, INVESTIT PENTRU A XVII-A
OARĂ CU PUTEREA DE TRIBUN, ACLAMAT
DE VI ORI CA IMPERATOR, CONSUL PENTRU
A VI-A OARĂ, PĂRINTE AL PATRIEI,
PENTRU A SE ARĂTA CÂT DE ÎNALT
ERA MUNTELE ŞI LOCUL SĂPAT CU
EFORTURI ATÂT DE MARI.
Pe metopa 4 din componența monumentului de la
Adamclisi, ”prelucrată” cu ciocanul, istoricii români au ”descoperit” că este
vorba de sinuciderea regelui get Decebal, pentru a nu cădea în mâinile
romanilor. În acest sens, au completat pe cale grafică fotografia metopei 4
existentă la Arhiva Academiei Române, în care ”Decebal se sinucide cu sica
dacica”.
Metopa 4, de la Monumentul antic de la Adamclisi, cu scena ”sinuciderii” lui ”Decebal”. Scena ”sinuciderii” lui ”Decebal” a fost completată pe cale grafică. (Sursa: Arhiva Academiei Române.)
Este un fals grosolan comis de istorici români, sub
oblăduirea Academiei Române. Pe metopa 4 nu este Decebal, ci un oștean pedestraș, care de apără cu
scutul de lovitura de lance a atacatorului călare.
Aceeași metopă 4, din Muzeul de Arheologie de la Adamclisi, fotografiată de autor. Nici urmă de sica "dacica"… Tivul cămășii luptătorului pedestraș a fost considerat de istorici români drept ”sica dacica”, cu care ”Decebal” se ”sinucide”. Lovitura suliței în scutul pedestrașului a fost răzuită. |
Personajul militar de pe metopa 32, despre care
istoricii români susțin că ar fi împăratul roman Traian, constituie cheia
enigmei monumentului de la Adamclisi. Cititorul care se încumetă să elucideze
cărui personaj militar antic i-a aparținut simbolului figurat pe platoșă, va
dezlega misterul monumentului de la Adamclisi. Jurnal paranormal se oferă să
adune bani pentru premiul pe care îl va primi, cel care va dezlega această
enigmă multimilenară.
|
Metopa 32. Personajul militar antic, pe care istorici români, membri al
Academiei Române, îl prezintă, împotriva tuturor evidențelor, drept
împăratul roman Traian. (Fotografia a
fost realizată de autor.)
Nu există nicio legătură între împăratul Traian și
personajul militar de pe metopa 32. Traian purta alte simboluri pe platoșă, după cum se vede în fotografia de
mai jos. Și împăratul Traian nu a purtat barbă. Cele două personaje aparțin
unor epoci istorice distincte: epoca fierului, în opoziție epoca bronzului.
Menționez spre știința istoricilor, membri ai
Academiei Române:
|
Friza monumentului de la Adamclisi, unicat în arhitectura monumentală antică. |
- Monumentul de la Adamclisi este înconjurat de un
basorelief reprezentând stindardul getic, șarpele cu capul de lup.
Stindardul getic pe
Monumentul de la Adamclisi.
- Armamentul figurat pe metopele monumentului de la
Adamclisi este specific epocii bronzului. |
O metopă din monumentul antic de la Adamclisi,
reprezintă Rota Mundi cu 8 spițe (Roata
universală). Este un simbol arhaic, ce a fost preluat ulterior de religia
budistă pe temple din India.
O serie de metope originale aparținând monumentului de
la Adamclisi, au fost scăpate
din ”neglijență” în Dunăre, cu prilejul transbordării componentelor originale
la București. De ce nu au fost scoase din Dunăre, știindu-se cu precizie locul
în care au fost ”scăpate”? Ce era figurat pe acele metope, de au fost
abandonate de către istoricii români în Dunăre? Și când va decide Academia
Română să fie scoase din Dunăre?
În concluzie, istoricii academicieni duc mai departe
un fals notoriu în privința
monumentului colosal de la Adamclisi, în dauna istoriei poporului român. Prin
acest fapt reprobabil, istoricii autohtoni implicați în falsificarea
monumentului antic de la Adamclisi, dovedesc că istoria antică din punctul lor
vedere nu este nicidecum o știință, ci o literatură bazată pe prezumții fără
acoperire materială.
Semnalez totodată, că în primăvara anului 1981 am
localizat în jurul monumentului de la Adamclisi, prin teledetecție
extrasenzorială, numeroase vestigii arheologice subterane ale unei așezări
umane fortificate, înconjurată cu două ziduri de apărare concentrice, cu
edificii publice și sanctuare. Cele două ziduri de apărare ale așezării atestă
importanța pe care a avut în antichitate monumentul de la Adamclisi. Prin
teledetecție extrasenzorială se poate realiza un plan de situație precis
privind dispunerea vestigiilor arheologice în subteran. Denigratorii
fenomenelor paranormale au ocazie să verifice, prin săpături, adevărul
afirmațiilor mele.
Doctorul în istorie Nicolae Copoiu, secretar
științific al Institutului de Studii istorice și social - politice, care a
inițiat în anul 1980 cercetarea multidisciplinară a monumentului de la
Adamclisi, mi-a relatat că un academician istoric i-a spus, că ”știa demult că
monumentul de la Adamclisi nu este roman, dar că el nu se bagă”. Autorul
preferă să păstreze tăcere asupra numelui venerabilului academician. Într-o
vizită pe care am făcut la locuința sa, acesta mi-a mărturisit jenat, că a fost
nevoit să facă multe concesii istorice unei țări străine, din cauză că guvernul
României a refuzat să-i restituie vila pe care o avea într-un cartier
rezidențial din București. Vila a fost recuperată de cunoscutul istoric în urma
unei intervenții la o ambasadă străină. Oare câți academicieni români sunt
tributari unor state străine?
Mausoleul antic de la Adamclisi nu este unicul monument
antic, falsificat sub oblăduirea
Academiei Române. Cu știrea Academiei Române, în Munții Orăștiei situri
arheologice antice au fost distruse cu excavatorul. Iar Secretarul General al
UNESCO pentru România din anii ’90, după ce a fost înștiințat despre
distrugerile pe care fac arheologii la Sarmizegetusa Regia cu excavatorul și a
consultat dovezile fotografice prezentate, a declarat că nu este adevărat; că,
dimpotrivă, arheologii sapă la Sarmizegetusa Regia cu multă grijă, folosind la
săpături numai șpacluri și pensule.
Guvernul României alocă în fiecare an fonduri bănești
consistente Academiei Române. Fiecare membru al Academiei Române primește în
fiecare lună și o indemnizație de merit în valoare de 5.000 lei, în afară de
alte venituri rezultate din calitatea de academician. În schimb, această
instituție elevată contribuie la distrugerea și falsificarea istoriei
multimilenare a poporului român.
Nota autorului. După evenimentele din
decembrie 1989, au fost schimbate numerele de inventar ale metopelor din Muzeul
de Arheologie de la Adamclisi. De ce oare? Vasile Rudan a fotografiat, în anul 1981,
toate componentele Monumentului antic de la Adamclisi, cu numerele de inventar
originale…
-VA URMA-
-VA URMA-
Sursa: Vasile Rudan
Adaptare: Carmen Pankau
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu