joi, 6 iunie 2019

💙💛💓ACASA LA NOI, ÎN ROMÂNIA, AICI UNDE A ÎNCEPUT TOTUL



Mă întreb câţi dintre români îşi cunosc istoria Ţării şi Neamului românesc? 

Câţi ştiu că ISTORIA LUMII a început la gurile Dunării, AICI, pe Tărâmul Românesc, în Ţara Zeilor? Istoria noastra nu începe cu “Dacia”, ci a început CU MULTE MILENII ÎNAITE!

Câţi ştiu că cea mai veche scriere din LUME s-a găsit la Tărtăria şi ne aparţine?

Câţî ştiu că teoria “latinităţii” noastre este falsă şi este răsturnată? Noi NU ne tragem din romani! 

Câţi ştiu că limba latină este o limbă românească străveche? Aceste adevăruri sunt dezvăluite tocmai de savantul dr. Miceal Ledwith, fost consilier al papei Paul al II-lea. In Italia, aceste adevăruri sunt predate în şcoli. Câţi ştiu aceste lucruri?

Câţi dintre noi ştiu că noi suntem singurul popor care şi-a scris istoria în propriul nostru aur?

Dar de Cucuteni, Hamangia, Tărtăria, Vinca-Turdas, Gumelniţa, câţi au auzit? 

De ce ni se ascunde istoria noastră străveche şi este înlocuită cu una mincinoasă?

De ce ni s-a furat mitologia (şi nu numai) de către greci, romani şi de alţii?

De ce ni s-au furat simbolurile noastre ancestrale (printre altele Crucea)? Toată omenirea le foloseşte fără să ştie că sunt ale noastre!

De ce zac în arhivele şi biblioteca Vaticanului documentele strict-secrete, ferecate sub cheie şi care (încă) nu au fost distruse, privind obârşia noastră pelasco-getică? Cu ce drept? De ce?

De ce a spus Papa Paul al II-lea despre România că este “Grădina Maicii Domnului”?

De ce a spus, tot Papa Paul al II-lea, că “ TOŢI s-au temut, nu de Geţi, ci de Religia lor”?

De ce ni s-a furat/copiat (neîntrebat) Religia? Dacă s-ar cunoaşte începuturile creștinismului, s-ar zgudui toată lumea.

DE CE LE ESTE LA TOŢI FRICĂ DE NOI? Pentru că suntem “NIMENI”?
Noi ne tragem din cel mai vechi şi cel mai măreţ si Nobil Neam de pe Pământ! Acesta este adevărul infailibil, bine ascuns!

EXISTĂ O LEGE NESCRISĂ care ne obligă să ne apărăm ţara şi viţa nobilă, demnitatea şi onoarea. Unirea face puterea!

Am uitat să fim Români, am uitat să simţim românește. Am uitat ce este mândria și demnitatea, am uitat ce este datoria, am uitat ce este speranţa, am uitat că suntem un popor primordial, pelasgo-get, am uitat că suntem urmașii celui mai vechi, celui mai mai nobil, viteaz și respectat Neam de pe Pământ, am uitat că suntem Vatra Europei, şi nu numai a ei. 

O lume întreagă ne copiază, fără să ştie, suntem admiraţi, invidiaţi, râvniţi, urâţi.
NOI SUNTEM ALTFEL şi nu am luat niciodată nimic ce nu a fost al nostru, de la nimeni, am vrut doar să fim lăsaţi în pace!
Atât! 


Afirmaţiile și dovezile despre NOI, despre vechimea neamului și continuitatea noastră pe aceste meleaguri, despre limba noastră sfântă, nu au fost făcute de noi, ci de alţii. Ele sunt o dovadă a existentei noastre multimilenare si neîntrerupte pe aceleași meleaguri ale străbunilor noştri.
Şi mai dovedește că SUNTEM DE NEÎNLĂTURAT, noi suntem NEMURITORI! 


Noi, românii, am fost de la începuturi aici, trăim şi astăzi pe aceleaşi meleaguri ale străbunilor noştri şi aşa va fi şi mai departe, vom trăi şi în viitor AICI unde ne este locul, pe acest Pământ Sfânt, cu sau fără voia altora!

Cum spun Străbunii noștri Pelasgo-Geţi: 
☀️NIASCHARIAN! - Să Renaștem!

Autor: Carmen Pankau

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu