miercuri, 5 iunie 2019

🌞Introducere Blog CARMEN PANKAU - GEŢIA MAGNIFICA, File dintr-o istorie interzisă…










bun venit!

Trăim într-o lume mincinoasă, adevărurile sunt ascunse și pedepsite. Suntem într-un plin război informaţional!

Acest Blog este realizat din necesitatea de a dezvălui adevărul, celor care iubesc și doresc să-l cunoască.

ADEVĂRUL trebuie spus, oricât de dureros este și indiferent pe cine rănește. Nu există decât alb și negru, zona
gri“ nu există!

Da, Adevărul este uneori greu de acceptat, mai ales după atâtea milenii de minciună și dezinformare, de frică, de întuneric...

Pagini dispărute, pagini exilate, pagini interzise… dintr-o Istorie interzisă!


Dacă aţi ști din ce neam nobil, vechi ne tragem, aţi fi altfel, v-aţi respecta mai mult, v-aţi iubi mai mult Ţara și Neamul, Străbunii… NOI suntem Neam scoborâtor din Zei!

Știu, nu este ușor, peste tot este o mizerie informaţională, suntem inundaţi de informaţii false, internet, mass-media (cea coruptă și vândută)… și totuși mai sunt istorici, ziariști, autori corecţi care luptă pentru adevăr, mai sunt surse de informare.

Informaţi-vă, citiţi despre timpurile aproape pierdute în negura timpului, despre istoria noastră străveche și adevărată, simţiţi și iubiţi Naţia noastră sfântă, cândva stăpânitorii lumii, Naţie care a reușit să supravieţuiască tuturor celor care ne-au vrut răul…

Și asta așa va fi mai departe, pentru că NOI suntem poporul ales, noi avem Nemurirea în ADN-ul nostru.


Începeţi din nou să v
ă cunoașteţi, să vă respectaţi, să va susţineţi reciproc, să vă iubiţi… Numai așa vom izbândi, numai așa nu ne poate face nimeni vreun rău. Să fim din nou ÎMPREUNĂ!

Nu ne putem ridica, decât după ce am căzut. SĂ NE RIDICĂM!
Nu putem re-naște, decât după ce am „murit“. SĂ RENAȘTEM!

Trăiască ADEVĂRUL, îl vom apăra!

Carmen Pankau

46 de comentarii:

  1. Buna ziua! Aho! Am fost blocata pe facebook. Am incercat sa va trimit o noua prietenie dar m ati blocat dvs. Acum ati deschis si aici. Noroc bun sa fie pentru noi! aceleasi postari faine! Multumiri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumiri. Urmaresc postarea cu Arcanul! Superb!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincere FELICITĂRI și mult, mult SUCCES!...Sunteți unul dintre puținii OAMENI speciali ce trezesc sentimentele de MÂNDRIE și PATRIOTISM ÎN SUFLETELE ROMÂNILOR!...

    RăspundețiȘtergere
  4. SANATATE, PROSPERITATE SI O VIATA FRUMOASA CU CE VA TREBUIE SI CE AVETI NEVOIE. MARI MULTUMIRI!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. DIN PĂCATE ISTORIA TRACO-GETICĂ DĂ PESTE MÂNĂ " DIRECT" MULTOR POPOARE CU TRECUT " HRĂPĂREŢ" PRECUM HUN-GHERIA, RUSIA, TURCIA (..Imperiul Otoman )şi " INDIRECT" SUA , MAREA BRITANIE,ţările germanice , multor ţări latine sau ..adeptelor CENTRULUI UNIVERSAL CULTURAL reprezentat de IMPERIUL ROMAN de acum mai bine de două milenii !!!.. PS Ce-au făcut SUA, şi alte naţiuni dominante financiar din zilele noastre din lumea traco-getică este reliefată şi de PARODIA privindu-l pe REGELE TRACILOR CIMERIENI de la Gurile Danubiului si din Nordul Mării Negre , CONAN aşa-zis BARBARUL ..CONANES REX de pe o piatră străveche ce-şi avea reşedinţa hiperboreală la cetatea HALMYRIS-Murighiol ,Tulcea , făcându-l un erou scandinav,germanic sau saxon , dar numai traco-get NU , şi care s-a bătut cu sciţii şi persanii de la EST de tărâmurile cimeriene-moldave şi de la EST de Pontul Euxin !!!.. PS 2 ..DE LA NIŞTE CONDUCĂTORI INCULŢI care tot conduc poporul român de mai multe generaţii ,CE SĂ ŞTIE EI SĂ PROMOVEZE ISTORIA MILENARĂ TRACO-GETICĂ sau...SĂ PUNĂ ÎN LUMINĂ TĂBLIŢELE DE LA TĂRTĂRIA, de la SINAIA sau din alte părţi unde " găselniţele"AR UMBRI ISTORIA MULTOR ŢĂRI CU INTERESE ..UNELE MAI OCULTE CA ALTELE ??!...

    RăspundețiȘtergere
  6. Va rog doamna Carmen sa imi recereti prietenia pe Facebook ca nu stiu ce S-a intamplat ca nu mai pot visualizza postarile dumneavoastra si credetima le urmaream cu mare drag

    RăspundețiȘtergere
  7. Va rog doamna Carmen sa imi recereti prietenia pe Facebook ca nu stiu ce S-a intamplat ca nu mai pot visualizza postarile dumneavoastra si credetima le urmaream cu mare drag

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu știu ce întâmplat ,că de câteva luni nu vă mai văd postările!V-am cătat cu drag și dor!Sora mea ,ieri,mi-a trimis o postare de-a dumneavoastră și era să cad jos de emoție!Încă existați pe facebook!Vă rog să îmi permiteți să vă văd postările!Prin dumneavoastră am găsit muzică,nu zgomot,armonie,informație,mândrie,adevăr,liniște,frumusețe,emoție,responsabilitate....Sunt doar o mamă casnică,dar care se inspira din pagina dumneavoastră,si îmi învățam cu emoție fetele,despre neamul măreț din care ne tragem noi!Mă numesc Camelia Popa și am un bebeluș cu un ursuleț în brațe la poza de profil și locuiesc în Drăgășani.Vă rog să-mi permiteți să învăț atât eu,cât și copiii mei!

    RăspundețiȘtergere
  9. Din pacate nici eu nu va gasesc. Facebook imi ascude sau articolele, sau pe mine, nimic nou. O solutie exista: acum o luna am dat nastere unui grup pe Facebook pe nume: ROMÂNESC, Rumänisch, Romanian, Roumain, Rumeno, aici puteti citi toate articolele, accesatiti link-ul: https://www.facebook.com/groups/984875498512549/ Succes!

    RăspundețiȘtergere
  10. Extrem de interesant.
    Cultivarea sentimentelor de mândrie națională este o stare care ar trebui să fie un lucru absolut firesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sant captivata de dezvaluirile dvs. Cu aportul dvs.poate se vor desmorti si alte " suflte romanesti"

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna seara! Ce pot face? Nu mai pot vedea postarile dumneavoastra si nici nu-mi mai apar distribuirile pe care le-am facut unor postari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara! Nu ma mira deloc, fb. îmi ascunde postarile si chiar pe mine, si asta de o vreme... Ce puteti face este sa va faceti un alt cont. Toate cele bune!

      Ștergere
  13. Trebuie sa ne trezim si zalmolxianismul trebuie sa redevina religia noastra absoluta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Pentru mine eşti ca o rază de soare ce apare la răsărit şi-mi mângâie cu blândețe fața!
    Să fii binecuvântată de bunul Dumnezeu pentru tot ce faci în această existență! Te iubim mult eu şi soția mea Dorina!

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani si la buna cunoastere!
    Niascharian!

    RăspundețiȘtergere
  16. V am trimis o cerere de prietenie. Va rog sa mi o acceptați. Dora Dorica.sunu interesata de postările dv despre feria. Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  17. Unde suntem noi, noi cei mulți si unde adevărul? Am o singura intrebare, pe noi cei multi cum au reusit sa ne invrajbeasca atat de mult? Cum?

    RăspundețiȘtergere
  18. Mă trag din maghiari,dar nu țin cu separatiștii unguri,ruși ,găgăuzi!Mă simt românește.

    RăspundețiȘtergere